Mozgás Info

Itt osztunk meg veletek minden újdonságot, ami a mozgással szorosan vagy lazán kapcsolatos: táplálkozás, étrend-kiegészítők, fitnesz, aerobik, fogyás, sportágak, új edzésmódszerek és mozgástípusok.

Friss topikok

Videós Aerobik Verseny: a versenyzők - Paróczai Detty

2010.09.10. 22:55 :: CT2010

Detty vagyok Bodáné Paróczai Bernadett), Debrecenben élek és sportolok.

Az aerobikkal 10 éve kerültem kapcsolatba,az egyetemi évek alatt.Hamarosan el is döntöttem, hogy szeretnék edző, oktató lenni.

Sportvégzettségeim:

  • 2008-2009: TFTI Aerobik sportoktató
  • 2009. IWI step aerobik edző
  • 2009. R-Med fitball top tréner

Főként a táncos, pörgős órákat szeretem, imádok koreográfiát kitalálni és megtanítani a lelkes résztvevőknek. Emellett minden új stílusra nyitott vagyok.

A debreceni Corpus Fitness-ben tartom a dance step és a fitball órákat. Nagyon lelkes csapatom van, akik nagyon sokat fejlődtek az elmúlt egy év alatt, és ez nagy boldogság számomra. Hiszen azért lettem oktató, hogy megszerettessem ezt a mozgásformát mindenkivel, aki érez magában erre hajlandóságot.

Tervezem továbbképzéseken való részvételt: gyerekfitness, Zumba és CoreBoard témákban.

Az aerobikon kívül szeretek táncolni, futni és gokartozni.

komment

Címkék: vav paróczai

süti beállítások módosítása