Mozgás Info

Itt osztunk meg veletek minden újdonságot, ami a mozgással szorosan vagy lazán kapcsolatos: táplálkozás, étrend-kiegészítők, fitnesz, aerobik, fogyás, sportágak, új edzésmódszerek és mozgástípusok.

Friss topikok

Videós Aerobik Verseny - a versenyzők: Rimóczi Kata

2010.09.10. 23:31 :: CT2010

Rimóczi Kata vagyok. Hat éves korom óta táncolok, a legtöbb stílust volt szerencsém kipróbálni. Jártam Táncművészeti Szakközépiskolába, emellett a Lakner Bácsi Gyermekszínház tagja is voltam. Táncosként felléptem a Rippel show-ban, klippekben, promóciós rendezvényeken, díjátadókon, musicalekben és divatbemutatón.

Tizenéves korom elején kezdtem el az aerobikot. Hobbiként űztem a tánc mellett, de mára már hivatásommá vált. Nagyon boldog vagyok, hogy tanácsokkal láthatom el az embereket és látom azt, hogy örömüket lelik abban, amit csinálok. Jelenleg a fő vonal, amit igyekszem képviselni az a latin aerobic, de alakformáló órákat is tartok. A jövőben több tanfolyamot is el fogok végezni. Szeretem kipróbálni magamat több stílusban. Óráimat ezáltal tehetem még színesebbé. És nagyon fontos, hogy, mi edzők folyamatosan képezzük magunkat. Erre törekszem én is!

Végzettségeim:

  • 2009-2010 - IWI – aerobic edzői szak
  • 2010 - IWI – angol fitness szaknyelv

komment

Címkék: vav rimi

süti beállítások módosítása