Mozgás Info

Itt osztunk meg veletek minden újdonságot, ami a mozgással szorosan vagy lazán kapcsolatos: táplálkozás, étrend-kiegészítők, fitnesz, aerobik, fogyás, sportágak, új edzésmódszerek és mozgástípusok.

Friss topikok

Videós Aerobik Verseny - a versenyzők: Tokody Niki

2010.09.12. 20:50 :: CT2010

Sziasztok! Tokody Niki vagyok, 31 éves és 7 éve oktatok aerobikot.

Lányom születése után, aki 13 éves kezdett igazán érdekelni mind a sport, mind az egészséges életmód. Szülés után sikerült 98 kg-ra híznom, ami az elején nem is zavart, csak mikor nem tudtam a szaladgáló lányom után futni, illetve hamar elfáradtam. Ekkor jött az elhatározás, hogy változtatok az életvitelemen. Elkezdtem otthon tornázni, kocogni, majd mikor már lement pár kiló lemerészkedtem egy edzőterembe. Ott kaptam intravénásan a sport, a mozgás szeretetét, és elhatároztam, hogy beiratkozom egy fitness iskolába. Mindennek 7 éve és azóta több továbbképzésen vettem részt. Imádom amit csinálok, szeretem látni a vendégeimen, hogy boldogok. Ha nem is feltétlenül a tökéletes külső miatt mozognak, de fontos számomra, hogy az egészségüket megőrizzék és jobb kedvűek legyenek, ezáltal a mindennapi gondokat is könnyebben át tudják vészelni. Számomra ez a legfontosabb.

Különböző típusú órákat tartok: HOT IRON-t a kezdőtől egészen a haladóig. Férfiak nők számára egyaránt hatékony. Idén került bevezetésre egy új mozgásfajta a STRIKE ZONE, amivel igyekszünk színt vinni az alakformáló órák egyhangúságába. ALAKFORMÁLÓ órát is tartok természetesen, hiszen vannak, akik nem szívesen változtatnak a régi módszereken. Illetve  a még mindig közkedvelt ZSÍRÉGETŐ óra sem híányozhat a repertoáromból. Végül de nem utolsó sorban a PILATES, ami egy újkeletű számomra, talán mert most értem meg rá igazán.
Sok szeretettel várok mindenkit az óráimon.
Üdv: Niki

komment

Címkék: rendezvények vav tokody niki

süti beállítások módosítása