Mozgás Info

Itt osztunk meg veletek minden újdonságot, ami a mozgással szorosan vagy lazán kapcsolatos: táplálkozás, étrend-kiegészítők, fitnesz, aerobik, fogyás, sportágak, új edzésmódszerek és mozgástípusok.

Friss topikok

Markovics János, a Mozgás Hálózata küzdősport edzője

2010.10.29. 01:05 :: CT2010

A Mozgás hálózata küzdősport edzője lettem

Nem is tudom, hol kezdjem, annyi mindent lehetne mondani. Sajnos a díjátadásra nem tudtam elmenni, mert épp Nemzetközi Karate versenyünk volt Tarjánban ahol 8 tanítványom indult, és négyen dobogóra is állhattak.

Na de kezdjük a legelején, 18 éve foglalkozom küzdősportokkal. Ebből 17 éve Kyokushin Karatét tanulok, és 12 éve oktatok. Jelenleg négy helyen tartok edzéseket, ez jobban Szlovákia Magyar lakta része, Komárom és Dunaszerdahely környéke, továbbá én vagyok az elnöke a Szlovák Shinkyokushin Karate Szervezetnek. Nagyon jó a kapcsolatom van rengeteg magyar klubbal, itt Szlovákiában, és persze Magyarországon, de sorolhatnám még Csehországot, vagy Horvátországot. Jelenleg közel 90 tanítványom van, főleg gyerekek dominálnak 70%-ban. Minden klubban heti két edzés van bontott csoportokban (http:// seishin.mlap.hu/) külön gyerek, és nagy csoportos oktatás folyik. Nagy hangsúlyt fektetünk az utánpótlás nevelésre, rendkívül fontosnak tartjuk, hogy a gyerekek már fiatal korban megszeressék a mozgás örömét, és megtapasztalják pozitív hatásait. Ebben az évben is rengeteg program volt, amiből sokat én szerveztem, sokra pedig mentünk… edzőtáborok, versenyek, övvizsgák, családi napok. Ezekből kiemelném a nyári táborunkat, amit 4. alkalommal szerveztünk meg a Dunakanyarban, Kovácspatakon (Szlovák oldalon van, Esztergomtól 10km). Közel 100 fő jött össze 4 országból (Magyarország, Szlovákia,
Csehország, Spanyolország), az edzőtábort Sensei Stefanovics József vezette (Victory Martfű
klubvezetője). Ő is részt vett az év küzdősport edzője versenyen, és harmadik helyen végzett. Az én munkámat ő segíti a 4. éve folyamatosan, és ezért nagyon hálás vagyok, köszönöm Sensei. Továbbá Nemzetközi szinten is igen szép eredmény értek el a tanítványaim, erre is nagyon büszke vagyok. Idén még vár ránk pár edzőtábor, és verseny, majd az évzárónk ahol kiértékeljük a 2010-es évet, és megtervezzük a 2011-est. Megtiszteltetés számomra, hogy én lehettem a Mozgás Hálózata küzdősport edzője, köszönet, akik rám szavaztak! Igyekszem ezt a rám ruházott címet kellőképp képviselni az elkövetkező időkben.

Markovics János
2010-10-27

komment

Címkék: küzdősport markovics

süti beállítások módosítása