Mozgás Info

Itt osztunk meg veletek minden újdonságot, ami a mozgással szorosan vagy lazán kapcsolatos: táplálkozás, étrend-kiegészítők, fitnesz, aerobik, fogyás, sportágak, új edzésmódszerek és mozgástípusok.

Friss topikok

Étrend-kiegészítők civileknek

2010.08.19. 13:08 :: CT2010

Tényleg csak a testépítéshez hasznos a táplálék kiegészítők szedése?

Hadd kezdjem e cikket egy rövid rálátáselemzéssel.
Több éven keresztül egy budapesti edzőterem /afféle tipikus izzadságszagú nyögős gyúróterem/ üzletvezetőjeként dolgoztam, foglalkoztam személyedzéssel is, illetve kipróbáltam magam, elég sok harcművészetben és küzdősportban is.
Összesen kb 7-8 éve  foglalkozom küzdősportokkal, ez nem kifejezetten hosszú idő, viszont sokkal jobban otthon érzem magam a bőrömben, megismertem a korlátaimat és talán még pár pofont is ki tudok osztani. Persze, kizárólag az arra érdemes parasztoknak.
Ezek mellett még fontos, hiszen erről szeretnék írni pár sort nektek, kb. 10 éve dolgozom a vendéglátásban. Először esküvőkön, meg tivornyákon jeleskedtem az üres poharak gyűjtögetésével és mosogatásával, mára azonban Bartenderként készítem a finomabbnál finomabb italokat vendégeimnek!

Szóval összességében elég sokat talpaltam és elmondhatom , hogy eléggé terheltem a szervezetemet, vagy így- vagy úgy!
A mai világban az az általános sztereotípia, hogy a „gyúrós porokat” csak a nulla IQ-s ostoba testépítők szedik. Na én erre szeretnék rácáfolni nektek!!!!!
Első sorban a „gyúrós porok” palettája sokkal szélesebb, mint azt egy átlagember gondolná!
Hiszen, ha nagyon megerőltetjük magunkat akkor összeizzadjuk a listát...
- vannak fehérjék, ööööööööö
- meg vannak zsírégetők, meg öööööö, aztán talán ennyi.

Na ez totál téves, hadd segítsek kicsit :

- Fehérjék
- Zsírégetők
- Ízületvédők
- Energizálók
- Vitaminok
- Aminosavak
- Emésztést segítő készítmények.

Ezek a termékek mind mind hasznos dolgok, talán nem is véletlenül létezik ennyiféle cég, gyártó!
Tudtátok például, hogy a fehérje például az agynak is alapszükséglete és ez a mennyiség csak növekszik a vizsgák ideje alatt.
Tudnám ajánlani a proteinek fogyasztását diáktársaimnak...
Vagy mit szóltok ahhoz, hogy ha Glutamint és zsírégetőt szedtek, és fizikai munkát végeztek, akkor a szervezetetek, nem a nagy nehezen összeszedett izomzatotokat, hanem a zsírtartalékotokat fogja lebontani.
Mint felszolgáló, hangsúlyoznám, hogy nem könyvelő vagyok, elég fomtos alkatrészem a lábam. Próbálom hát védeni a csípő-, térd-, és bokaizületeimet... talán nem válok olyan hamar ronccsá, mint különben válnék.
Köszönöm szépen mindazoknak akik végigolvasták  a cikkemet és netán még a tanácsomat is megfogadják. Legyetek tehát kicsit nyitottabbak a táplálékkiegészítők nyújtotta hatalmas segítségre. Mindegy melyik cég termékeit használjátok, csak használjatok valamit! Nekem az ActivLab termékei beváltak. Ízületekre az activlab Joint Caps -t, glutamin: ActivLab Glutamine 3, és és fehérje: Whey Protein Concentrate Xtreme.
Ezeket itt a Mozgás Shopban meg is tudjátok venni. Tudom, mert én is ítt szoktam. :)

Franklin dDR

komment

Címkék: étrendkiegészítő

süti beállítások módosítása